INFO

In deze 1,5 meter samenleving is het belangrijk om op een heldere en professionele wijze te blijven communiceren. Wij denken graag mee over creatieve oplossingen om dit te kunnen doen. Denk hierbij aan de volgende mogelijkheden: animatie, webinars/livestreams, zelf opgenomen vlog, video met stockbeelden, presentatievideo.

Animatie

Een animatie kan complexe materie vertalen in een heldere, effectieve en simpele boodschap. Denk bijvoorbeeld aan een instructievideo, een video waarin uitleg wordt gegeven over een systeem of aan de weergave van een (werk)proces. Door de juiste toepassing van beeld, tekst en geluid kan informatie in de vorm van geanimeerde beelden een sterke impact hebben op de doelgroep. 

Webinars/livestreams

Door middel van een webinar kan een college, workshop, presentatie of bijeenkomst worden bijgewoond door een grote groep mensen. Ook kan er interactie plaatsvinden tussen de presentator(en) en de mensen die – vanaf een andere locatie – de presentatie online bijwonen. De kijkers krijgen via een link toegang tot de presentatie en kunnen door middel van vraag-en-antwoordsessies participeren.

Zelf opgenomen vlog

Met een vlog kun je waardevolle informatie, tips of inspiratie delen. Zo kan een vlog een video zijn waarin je laat zien wat je die dag hebt meegemaakt, maar het kan ook een video zijn waarin je iets uitlegt, een rondleiding geeft op je werkplek of waarin je iemand interviewt. Jíj neemt de beelden op en wij verzorgen de montage! Natuurlijk delen we tips en tricks zodat je jezelf zo goed mogelijk in beeld kunt brengen. Om jouw verhaal kracht bij te zetten of om de uitleg de verduidelijken, kan er naast de videobeelden ook gebruik gemaakt worden van tekst en afbeeldingen.

Video met stockbeelden

Als het zelf draaien van beelden niet tot de mogelijkheden behoort, maar het wél wenselijk is om een video met mooie, echte beelden te maken, dan biedt een video met stockbeelden daarvoor uitkomst. Stockbeelden zijn reeds gedraaide beelden, die kunnen worden aangekocht. De beelden zijn van zeer goede kwaliteit en kunnen in de juiste combinatie met tekst, muziek en voice-over een overtuigende video neerzetten.

Presentatievideo

Met een presentatievideo kan een persoonlijke boodschap worden gegeven, doordat de kijker rechtstreeks wordt aangesproken. Om de inhoud kracht bij te zetten, kunnen tijdens de presentatie ook woorden en graphics in beeld gebracht worden. Zo geeft de video op een heldere en directe wijze uitleg over een bepaald onderwerp. Voordeel van een presentatievideo is dat het aantal mensen op locatie tot een minimum kan worden beperkt.